Saturday, October 15, 2011

Terima Kasih BicaraMakDara.com & D'Adza

Familiar tak dengan nama D'Adza? Haaa.. Untuk yang tahu tu bagus lah. But for those yang tak kenal lagi, D'Adza adalah group gadis2x hot yang sedang meningkat naik sekarang. Mereka sekarang tengah meletop2x dengan lagu 'Apa Kau Rasa'. Secara jujurnya saya katakan, saya memang amat meminati keunikkan dan kelincahan D'Adza ni. Di zaman muda2x saya dulu (Ehem3x) Haha.. Boleh dikatakan setiap minggu saya akan menyaksikan persembahan D'Adza di mana2x hotel merata KL. Saya di maklumkan bahawa D'Adza sekarang perform di Concorde Shah Alam. Dengar cerita sampai next year ya contract? Alhamdulillah.. Kenyang perut Shaz. Eh? =p~

Baik sebelum saya promote lebih pasal D'Adza, saya nak ucapkan terima kasih yang teramat sangat lah untuk salah seorang ahli D'Adza ni, beliau juga merupakan seorang penulis skrip. Best kan? Orangnya jelita sungguh. (Bodek lebih hehehe..) Namanya? Adza Irdawati.. Saya lebih biasa panggil dia Kak Ida je.. atau Mak Dara... Haa? Kenapa Mak Dara? Sebabnya, dia adalah author blog BicaraMakDara.com. Saya ni boleh dikatakan pembaca setia BicaraMakDara.com ni. Sebab celotehnya 'real' and current. Saya juga terharu dan tidak sangka Mak Dara mempromosikan blog saya yang tak seberapa ni. Terima kasih Terima kasih..


BicaraMakDara.com

Haa.. Ini dia snapshot blog entry BicaraMakDara.com mempromosikan shazroul-fazlie.blogspot.com =) Thx Kak! XX

Psst.. Tak abis lagi.. Kita sambung balik cerita D'Adza ni. 4 jelitawan ini mempunyai keunikkan tersendiri. Kepada mereka yang tak pernah dengar lagi lagu Apa Kau Rasa. Saya ada sediakan video/link di akhir entry ni nanti. Best! Salah seorang dari mereka sudah tentulah Mak Dara kita iaitu Adza Irdawati @ Ida. Adza Rinawati @ Rina yang sangat hot dan sexy bila menari. Haaa.. Selalu dance dengan dia masa kat Shang Rila dulu.. Kau ada? Hehehe.. Adza Tutyrianti @ Tuty, orangnya comel petite & sangatlah vogue. Dan... Adza Adzriyati @ Yan, suaranya.. haiyoyo karavalle! MAHALETOP!

Semoga terus success ya D'Adza, lapchiu~





*Gambar ehsan D'Adza



Single D'Adza - Apa Kau Rasa

No comments:

Post a Comment